ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ / ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ / ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ 2111049515


1. Πληροφορίες Αποστολής

H διεθνής αποστολή γίνεται από την DHL Express Worldwide. Μόλις επιλεγεί κάποιο προϊόν και προστεθεί στο καλάθι αγορών, το πρώτο βήμα στη διαδικασία εξόδου περιλαμβάνει την εφαρμογή «get a shipping quote» - σε αυτό το σημείο λαμβάνεται μια φράση βασισμένη στο προορισμό όπου θα αποσταλεί το προϊόν. Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης υπολογίζεται στη μια (1) με πέντε (5) εργάσιμες μέρες από τη στιγμή που υποβάλλεται την παραγγελία σας. Οι εκτιμώμενοι χρόνοι παράδοσης είναι ενδεικτικοί.

H αποστολή στην Ελλάδα διεξάγεται από την ACS courier (express)  ) και είναι δωρεάν.

Εάν πληρώσετε με αντικαταβολή (Ελλάδα) υπάρχει μια επιπλέον χρέωση των τριών (3) ευρώ.

Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης υπολογίζεται στη μια (1) εργάσιμη μέρα. Οι εκτιμώμενοι χρόνοι παράδοσης είναι ενδεικτικοί.

Ο χρόνος παράδοσης ξεκινά από τη στιγμή που η παραγγελία θα γίνει δεκτή και περιλαμβάνει μια περίοδο 24 ωρών, στην οποία τα προϊόντα σας ετοιμάζονται και αποστέλλονται από την αποθήκη μας.

Πριν αποστείλουμε τα προϊόντα σας θα πρέπει να επιβεβαιώσουμε τις λεπτομέρειες με τον εκδότη της κάρτας. Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατόν ώστε οι καθυστερήσεις να παραμείνουν στο ελάχιστο.

Παρακαλούμε ελέγξτε αν η διεύθυνση αποστολής που δώσατε είναι σωστή, καθώς δεν μπορούμε να ανακατευθύνουμε τις παραγγελίες όταν είναι ήδη προς παράδοση.


2. Παράδοση

Στοχεύουμε στην καλύτερη παράδοση των προϊόντων σας, στο μέρος και στο πρόσωπο που επιλέξατε, σε άριστη κατάσταση και στον ελάχιστο δυνατό χρόνο. Οι παραδόσεις μας διεξάγονται από την DHL (Express) στο εξωτερικό και από την ΑCS Courier (Express) στην Ελλάδα.

Οι εκτιμώμενοι χρόνοι παράδοσης χρησιμοποιούνται ως οδηγός και ως η αρχή από την ημερομηνία που έγινε η παραγγελία.

Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις από σχετικές τελωνειακές αρχές.

Ασφαλίζουμε κάθε παραγγελία κατά την αποστολή της, μέχρι τα προϊόντα να παραδοθούν στην διεύθυνση που μας έχετε δώσει.

Κατά την παράδοση της παραγγελίας, χρειάζεται η υπογραφή σας, καθώς η ευθύνη των προϊόντων μεταβιβάζεται σε εσάς. Εάν έχετε εξουσιοδοτήσει κάποιο άλλο πρόσωπο να παραλάβει την παραγγελία σας, τότε η υπογραφή τους είναι η απόδειξη της ολοκλήρωσης της συναλλαγής, καθώς και της μεταβίβασης της ευθύνης όπως αναφέρθηκε παραπάνω.

Παρακαλούμε ελέγξτε ότι η συσκευασία δεν έχει υποστεί ζημιά πριν υπογράψετε.

 

3. Φόροι & Δασμοί

Παράδοση εντός των ορίων της Ε.Ε. δεν υπόκειται σε δασμούς ή επιπρόσθετους φόρους. Όμως, αν είστε πελάτης από μια χώρα που δεν ανήκει στην Ε.Ε., μπορεί να σας ζητηθεί να πληρώσετε επιπλέον φόρους στον έλεγχο των τελωνίου. Διασυνοριακές παραδόσεις υπόκεινται σε πιθανό έλεγχο από τις σχετικές τελωνιακές αρχές.

Δεν έχουμε καμία ευθύνη σε πιθανές επιπλέον χρεώσεις ή πιθανούς ελέγχους.

 

4. Επιστροφές & Ανταλλαγές

Έχετε τη δυνατότητα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης. Σε μια τέτοια περίπτωση θα λάβετε μια αποζημίωση ίσης αξίας με του προϊόντος που επιστρέφετε.

Η αποστολή των επιστροφών σας θα γίνεται με δική μας χρέωση εάν και εφόσον χρησιμοποιήσετε την ACS courier. Το τηλέφωνο επικοινωνίας της ACS είναι το: 210 2835000.

Αν το προϊόν έχει οποιαδήποτε ζημιά ή πρόβλημα, το κόστος επιστροφής θα το πληρώσει η εταιρεία.

Μπορείτε να ανταλλάξετε το αγορασμένο προϊόν με το ίδιο προϊόν σε διαφορετικό μέγεθος ή χρώμα, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα του. Δεν θα δεχτούμε ανταλλαγές άλλου είδους. Αν αποφασίσετε να επιστρέψετε ένα αγορασμένο προϊόν πρέπει να δημιουργήσετε μια νέα παραγγελία για κάθε επόμενη αγορά.  

Όλα τα προϊόντα θα πρέπει να επιστρέφονται σε εμάς αχρησιμοποίητα, μαζί με τα καρτελάκια τους. Δεν θα δεχτούμε κανένα προϊόν, το οποίο είναι χαλασμένο ή λερωμένο. Σε αυτήν την περίπτωση μπορεί να σας το στείλουμε πίσω και/ή να μην δικαιούστε αποζημίωση. Πιο συγκεκριμένα:

-Όλα τα παπούτσια πρέπει να δοκιμάζονται μόνο σε περιοχές που είναι καλυμμένες με χαλί.

 Για να γίνει αποδεκτή η επιστροφή του προϊόντος, παρακαλούμε να κατεβάστε την φόρμα επιστροφών και να την συμπληρώστε με σωστά στοιχεία.

Για οποιαδήποτε ερωτήματα σχετικά με το δικαίωμα επιστροφής, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας:

Email: customerservice@annariska.gr